OBSAHOVÝ MARKETING
Raz pradávno Bill Gates napísal, že obsah je kráľ. A platí to stále. Podľa nás to platí stále viac. Zároveň však stále viac záleží aký obsah je. Dobre spracovaný a užitočný obsah prináša výsledky. Neviete ako, keď vraj už dnes nikto nečíta? Spýtajte sa!
PROCES
Zoznamujeme sa, hovoríme
Hovoríme spolu a veľa počúvame. Potrebujeme poznať cieľovú skupinu a zámer komunikácie. Zbierame podklady.
Skladáme informácie
Spájame informácie. Pripravujeme stratégiu obsahového marketingu. Analyzujeme tému a jazyk odvetvia.
Tvoríme reklamné texty
Vyberáme kľúčové slová vašej komunikácie. Tvoríme reklamný text. Vzniká váš komunikačný štýl.
Nasadzujete obsahový marketing
Odovzdávame vám hotové reklamné texty. Texty aplikujeme v komunikácii a obsahovom marketingu.
DOBA
Napísať kvalitný reklamný text, to je proces. Počítajte s minimálne dvoma týždňami. Dobrý copywriter texty totiž nielen píše, ale ich aj ladí a vylepšuje.