
Veľký SEO harassment Niekoľko užitočných rád, aby vám z optimalizácie web stránky pre vyhľadávače „nezaharašilo“
Tiež ste sa už dopočuli o SEO (search engine optimisation)? Módna vlna slovného spojenia optimalizácia web stránky pre vyhľadávače ešte zďaleka neodznela preto buďte ostražití, informačne pripravení a primerane rozumní. Svet tam vonku ukrýva mnoho SEO nástrah.
Keď nastane tá vaša „SEO“ hodina určite uvažujte o nasledovnom.
SEO, stratégia kľúčových slov
SEO znamená byť vysoko vo výsledkoch vyhľadávania na podstatné kľúčové slová (nie všetky slová). Stratégia na aké kľúčové slová sa zamerať nie je nikdy na škodu. To je súčasťou optimalizácie web stránky. Vaša web stránka môže vo výsledkoch vyhľadávania neúprosne bojovať s konkurenciou, ale rovnako môže ísť svojou vlastnou víťaznou cestou. Zvažujte, ktoré „boje“ vybojovať a kde je výhrou boj vzdať a vrhnúť svoje sily inam.
Optimalizácia web stránky pre ľudí
Dobrá optimalizácia pre vyhľadávače znamená nepochybne vysokú návštevnosť. Z lásky vyhľadávacích robotov však vaša web stránka nevyžije. Byť dobrý v tvorení obsahu pre robotov, nie je rovnaká disciplína ako byť dobrý v obsahu tvorby obsahu pre ľudí. Tvorte svoj web tak, aby ho mali radi ľudia.
Optimálne je optimalizovať neustále
Optimalizácia web stránky nikdy nekončí, neprináša rýchle výsledky a nie je to exaktná disciplína. Nenechajte sa napáliť od tých, čo tvrdia opak. Web stránka sa optimalizuje permanentne.
- pretože má prinášať stále väčšiu kvalitu obsahu
- pretože z predchádzajúcich skúseností viete, aký obsah na vašom webe funguje
- pretože, optimalizuje konkurencia, čo vplýva na vašu optimalizáciu
- a tiež preto, že samotné vyhľadávanie sa v čase vyvíja tiež
Nebojte sa vyskúšať nové postupy, analyzujte, zefektívňujte. Váš web vám to vráti.

Zákaznícky orientovaná optimalizácia web stránky
Vo finále to nie je žiadna veda. Optimalizácia vašej web stránky pre vyhľadávače bude natoľko úspešná nakoľko úspešné bude vaše pochopenie potrieb vášho potencionálneho návštevníka. V zmysle vyhľadávania pôjde najmä o to pochopiť ako sa ľudia vyhľadávača „pýtajú“
- keď chcú informácie
- keď chcú nakúpiť
- keď len bezcielne hľadajú
Tento typ filtrovania návštevníkov ukrýva mnohé príležitosti na otestovanie vašich obchodných a psychologických zručností.

Vyhnite sa „zázračnej“ optimalizácii
Ak ste nadšený a v stave pokušenia rozhodnúť o aplikovaní novej „zázračne“ fungujúcej SEO metódy na váš web, doprajte si chvíľu odstup. Zvážte prosím, či po všetkých skúsenostiach, čo zo života máte, stále veríte v existenciu „zázračných“ jednoduchých riešení, ktoré váš web dostanú na prvé miesto výsledkov vyhľadávania a udržia ho tam navždy. Tak ako vy vo vašom živote, aj web má vo vyhľadávači iba jednu povesť.
Páči sa Vám článok? Bol pre Vás užitočný? Máte zaujimavú skúsenosť týkajúcu sa tejto témy napíšte nám o nej, alebo sa o ňu poďelte v diskusii k téme na Facebooku alebo na Twitteri.